vw teilemarkt

Tuning in der Schweiz

SWISSliner
  • polotreff.de Team
  • Themenstarter
SWISSliner's Polo 6N2

Merci vill Mal für d'Antwortä!

Ich bin a dä Uni in St.Gallä und wohnä drum under dä Wuchä au det. Es isch also leider nöd möglich. Ich find s'Agebot aber würkli mega nett! Mer chan sich sicher au emal i dä Semeschterferiä träffe?!

Mir sind jetz grad no zwei Frage igfallä:
- Isch es erlaubt diä gsammti Armature-Belüüchtig (inklusive Tachometer) durch diäjenigi vom 6N GTi Special Edition z'ersetzä?
- Dörf mer d'Lüftigsrähme am Armaturebrätt 'verchrome', oder chönti das wäge Bländgfahr verbottä si?

Merci

Gruess SWISSliner

chasch beides machä.. no prob... es dörf eifach im inneruum nöd zfäscht lüchte (hell sii).. also zb. belüchtete schaltknauf isch verbote, aber bommer wiä au ich hend beidi eine dinä.. motto wider: eifach nöd verwütsche lah!

greez

verbote au: neonröhre im fuessruum.. chasch aber zb mit em türkontakt parallelschalte denn isch iO

*offtopic an*
lol was geht denn hier ab sau lustig ihr leute
*offtopic aus*

gelöschtes Mitglied

so gehts mir au grad ! aber ich find die spräche eigentlich geil aber lesen is scha heavy

*nochmalofftopican*

Ich will auch so schreiben und sprechen können ....einiges versteh ich ja...aba bei manchem muss ich echt lachen ...sind voll die zungenbrecher bei *hihi*

*offtopicnommaaus*

hehe...

müsst nicht alles verstehen

SWISSliner
    • polotreff.de Team
    • Themenstarter
    SWISSliner's Polo 6N2

Also, im Prinzip gsehn ich ebä s'Problem hauptsächlich bim Tachometer. Wänn ich eine vomene 6N GTi chönnt chaufe, dänn hät de ja en anderi Skala als de, woni jetz han. Passe würs sehr wahrschindli scho, aber ich frög mich, öb mer s'Mässgret nöd mues agliichä, das ufem Tachometer nöd öpis falsches azeigt wird?!

@ Sipper: witzigi Antwort , han rächt müesä giggele

ganz recht wenn du nen GTI tacho einbaust dann geht der ja bis 220 und hat auch nen höheren drehzahlbereich...

des würd mich jetzt auch interressieren.....weil der bekommt ja ein elektronisches tachosignal....zeigt der dann noch richtig an oder gibts des selbe problem wie wenn man andere tachoscheiben einbaut ?

Antworten erstellen